نفرین به عشق
نفرین به عشق


خدا

گاهی دلم میخواد, وقتی بغض میکنم,

 خدا از آسمان به زمین بیاد, اشک هامو پاک کنه, دستم را بگیره و

 بگه: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!

 بــیـــا بــــــریــــــــم

خدایا خسته شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,

|
 


سلام به وبلاگ من خوش آمدید .نظریادتون نره .راستی اینم بگم از عشق متنفرم چون هر کسی لیاقت فهمشو نداره. شاد باش نه یک روز ‌‌که همیشه... بگذار آوازه ی شاد بودنت چنان بپیچد که پشیمان شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

بهار

 

شهريور 1393
مرداد 1393
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392

 

سلطان غم
حسرت به دلت میزارم بامن باشی
خیلیا
اگه اینطوری نباشی خیلی نفهمی خِِِِِِِِِِِِِِِیلی
از خداتم باشه با من باشی
گشتم نبود نگرد نیست
لعنتی
شرمنده
تو میتونی....
برای من
شکستم
خدا
برد اما
هه هه هه
غلط اضافی
من بدهکارم
بزرگترین گناه
ماندم
نیست نگرد
مهم تر از من
شکستن
به درک
غرور
باید شست؟
درد
قانعه ام

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نفرین به عشق و آدرس nefrinbenamard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
احساس به فاک رخته
mosafer-paeizi
عشق بی انتها
دل من
تلخی شب
امیر
محمد
اتاق تنهایی و آرامش
دانلود پیامک های مختلف
معماری
امیر محمد
بیا فاصله هارو کم کنیم
آسو
چت
عاشقانه
هرچی تو بخوای
کلبه سنگ صبور
محبت
تنهایی
دلشکسته
تقدیم به بهترینم
ورود ممنوع
عشقه من تویی
love
فرشته ی عاشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 420
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 98142
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 174
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->